HTML

Korai felismerés Blog

Ismerd meg a tested, ápold és tudd, mikor kell orvoshoz menned! Egyszerű, gyakorlatias ismeretek az egészségért és a nőiességért.

Friss topikok

2011.05.18. 15:22 Eszter_Nagy

A mell önvizsgálat lehet egy jó apropó a barátnős talikra

A legutóbb, mikor összejöttünk a barátnőimmel, jól megleptem őket. Egy ideje már használom a mell lámpát és kíváncsi voltam, hogy mit szólnának hozzá, ha ők is kipróbálnák. Mindezt azért tartottam fontosnak, mert engem lenyűgözött a készülék.

Nos, a lényeg a lényeg. Feltettem a költői kérdést, hogy vajon milyen gyakorisággal és hogyan csinálják a mell önvizsgálatot.

Az összesített eredmény egészen jó volt, hiszen az 5 lányból 4-en havonta vagy negyed évente ellenőrzik melleik állapotát kézzel - bár hozzátették, nem biztosak benne, hogy jól csinálják és nem teljesen biztosak benne, mit is kellene keresni. De ez annyira nem lepett meg, hiszen mindnyájan az egészségtudatos köröket képviseljük. Egy barátnőm pedig hárítja a témát (sajna mindig azzal jön, hogy majd a nőgyógyásza ellenőrzi őt - de még megdumálom a fejét). Félreérteni nem kell, persze én is eljárok nőgyógyászhoz, de nem járok havonta hanem évente. Nos ez ritka ahhoz képest, amilyen gyorsan kialakulhat egy elváltozás.

Megmutattam a csajoknak a készüléket amit aztán ki is próbáltunk egyesével. Egyöntetűen az volt a vélemény, hogy a mell lámpa órási segítség az otthoni önvizsgálatban. 

Az egyik barátnőmnek mell implantátuma van, és nála is kipróbáltuk a lámpát. Teljesen jól lehetett látni az érhálózatot.

A készülék átvilágítja a mellett. A lámpa vörös fényét a hemoglobin elnyeli, ezért az érhálózat láthatóvá válik. A használat során megtanulta, hogyan is néz ki a mellem kívül és belül. Azt írja a használati utasítás, hogy a változásokat kell keresni. 1 éves használat után annyira jól ismerem a melleimet, hogy szerintem képes lennék felismerni egy elváltozást.

Azért belinkelem ide a használati DVD-t ami a dobozban is benne van.bit.ly/hS8Bdd

Úgy hallottam, hogy levitték a termék árát. Kata barátnőmmel rá is néz tünk és jelenleg a pepitapatika online bolt pepitapatika.hu/noi-egeszseg/breastlight-mell-lampa/oldalán találtuk a legolcsóbb áron a készüléket.

A lámpámat Laura végül elvitte, hogy megmutassa az anyukájának. Megbeszéltük, hogy időnként elővesszük a lámpát egy-egy péntek esti tarccsparty alkalmával.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://koraifelismeres.blog.hu/api/trackback/id/tr192914007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása